Saturday!




Igår efter Jönköpingstrippen var det snabba ryck för att sen åka till
Jameson i Aneby. Drack lite goda drinkar och vin innan det var dags att ta tåget in till
Jönköping.

Vet inte hur många gånger vi sagt att nästa gång ska vi inte till Sliver.
Men slutar alltid med att vi går dit ändå. Kom dit hyfsat tidigt så vi slapp
dom sjuka köerna. Ja för det är verkligen vad det är. fy.

Men väl inne var det kul. Dock för mycket folk.
Släpper in alldeles för mycket.






Vet att ni inte godkände bilden. Men jag tycker ni är fina och därför
åkte den upp ;)

Idag sov jag visst till tolv. Det var skönt och välbehövligt.
Jag jobbar ju så mycket nuförtiden. Sliter verkligen. eller så gjorde jag inte det? hm.



Puss e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0