Resumé av helgen.







Fredagen bjöd som sagt på AW med fina vänner. Var trevligt.
Men blev tidigt hemgång eftersom dom flesta skulle upp tidigt i Lördags.

Borde faktiskt göra sånt oftare. Tycker bara man ses och super nuförtiden.
Äta gott och snacka är minst lika trevligt. Visst?






9 i Lördagsmorse blev jag upphämtad av Moa och Ella för en heldag i Jönköping.
Trött och kände mig bakis. Hur man nu kan göra det efter 2 cider?
Man är inte 16 längre iaf. Det känns ju. haha.





Första stopp blev Monkeytown. Och vad lycklig man kan bli.
Har nog aldrig sett en gladare unge. Där trivdes hon.
Bäst var nog studsmattan?











Fick plocka fram mina dolda talanger och bygga lite jag med.
Här är början på en....ja..... mur?! hehe.










Sen blev det lunch på ikea och några timmar på A6.
Fick med oss lite smått och gott hem.

Var en trevlig heldag med mina stjärnor.
Inte ofta vi åker iväg och gör något sånt.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0