vill ha.



Godkväller!


Har nyss slängt i mig en tallrik, gröt och ägg. Egentligen vill jag bara äta godis.
Men så kul ska vi inte ha det. nej.


Gymmet och löpbandet blev det inna ja. MEN såklart var bandet upptaget när jag kom dit
och ja, det finns bara ett band på gymmet. Värdelöst. Så jag fick köra crosstraniner 15min innan
det blev ledigt. Sen blev det 6km löpning. Såååååå skönt.
Bara kände hur kladdkakan rann av mig. eller inte.








Sen ikväll blev det Bodypump. Längesen jag körde det nu.
Älskar den sortens träning. Går verkligen igenom hela kroppen.
Får så satans ont i mina handleder bara, kändes som dom skulle gå av.
Fick tips på att linda dom nästa gång. Kan hjälpa. testa testa. japp.







Sen skulle jag gärna vilja ha ett glittrigt linne. Snyggt.
Mycket man vill ha nu!




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0