Yey





Hittade en fin jacka från Hm innan. Står att den är naturvit men jag kan bara få
den till ljusgrå?! Eller är jag helt färgblind?!









Jobbat några timmar nu på förmiddagen. Ska slänga i mig lite mellanmål sen blir det gymmet
om en stund. Skönt o ha det gjort så man kan ha kvällen till annat. Som att
typ träffa Lisa :)

Var nere o bokade tvätt-tid innan. Inte varit nere sen sist jag tvättade och det var fel
på en av maskinerna. Men förvånad jag blev. Maskinen var utbytt, torktumlaren lagad och dom
hade tom. satt dit en till ny torktumlare. Lite tjat lönar sig tydligen...

MEN nu visar det sig att det är stopp i golvbrunnen så det blir översvämning när
man tvättar. Alltid ska det vara något. Tröttsamt.

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0