A la Lördag.




Lördagen bestod av lunch och PW med mamma och hundarna.
På kvällen begav jag mig till Julia för att dricka vin med fint folk.






konstig bild. Lite suddig sådär. Men det roliga är att jag märkte inte att jag hade
handen där förens jag såg det på bilden efter. haha.






Tog det ganska lungt. Var mer mån om att fylla på Ericas glas med mitt vin
när det började se tomt ut. haha?!


Hade en riktigt kul kväll. Mådde så bra, kopplade bort allt och bara var.
Skönt det! Och hotellet var ok för en gångs... denna gång kände man sig inte så gammal iaf.





Elin och jag körde all in på dansgolvet. Måste sett kul ut.
Slutade med att vi nockade varann. skönt? nja.






Ville ha lite efterfest o bad o sånt. Men slutade med att jag o Elin stod själva
utanför hotet som två vilsna hönor. Sen tvinga jag henne o följa mig hem. haha typ 2m?
La mig o åt 2 torra mackor i sängen och prata med kissen.
Fin vän det där. Säger inte mycket, men en jäkla bra lyssnare. haha.



Puss Heeeeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0