All in!



Blev ändrade planer i sista sekund i Lördags. Jag och Lajsa drog iväg på 30-årskalajs.
Vilket jag inte ångrar en sekund. Bjöds på god mat och dricka hela kvällen.
Nya ansikten och icke så nya ansikten. Var bordsplacering så jag hamnade med personer
jag inte känner så väl. Men nytt folk är alltid trevligt och efter några glas så är det som
man känt varandra hela livet ;) haha






Alle var värden under kvällen, eller vad man ska säga.
Syntes att han gillade att stå vid mikrofonen. haha.
Och när han presenterade alla på festen så var han väldigt fyndig. hehe.






Vi lekte en lek. Bygga högst torn av spagetti och marshmallows.
Detta var Lisa och hennes bordskamraters verk.
Hur tänkte dom? För särskilt högt är det ju inte?! haha









Lite barhäng framåt midnatt.


Jag höll mig till rödvin jag. Hm, tills jag fick reda på att det fanns Vodka Redbull
i dubbelt så stora glas. Lindas pappa e livsfarlig på att blanda drinkar.
Och yes, det var där det gick utför.

Men satan i gatan vad kul jag hade. Längesen jag skratta så mycket.
Och såklart var jag den som var sist kvar. Vet inte ens vad klockan var när vi stängde igen
och gick vidare på efterfest? Och när jag kom hem? Kom jag ens hem?! ehum?


Och ja igår var jag inte kaxig. Inte idag heller.
Ja men det var helt klart värt det. alla gånger.







Haha vad hände här lixom? haha herregud!


Puss Kram E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0