Älskade vänner.



Satt och segade med morgonkaffet i soffan innan.
Moa ringde och frågade om hon fick komma upp på sin lunch om 15min.
Eh visst klart du ska, snabbt in i duschen och fixa ordning så det såg lite ordentligt ut efter
min ommöblering så katten låter mina möbler/prylar vara.





Så hade hon köpt med lunch/fika till mig med. Så söt.
Goda mackor från Smått & Gott, jordgubbsmust och praliner till kaffet.
Sen fick hon Ellas försenade 2års present av. Hoppas hon gillade den :)






Längesen vi träffades nu så var så mysigt att vi fick träffas bara vi och
uppdatarea oss om våra liv och fnissa.


Bestämde att vi ska åka till Monkey Town efter löning.
Weho, kul ju ;)


Och nu har jag precis kommit hem från Princess efter en fika
med mina fina vänner Julia Lisa och Jameson!


Nej nu skynda i träningskläderna. Köra bror till innebandy sen
gym med mamma.



Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0