Åtgärdat!



Woho, nu ringde Elajo och sa att anledningen till att proppen bara går
till ervärmen i lägenheten var att elementet i badrummet vad trasigt. Har ju satt igång alla element, satt på
strömbrytaren men ändå hände inget. Sen såg jag att proppen gått, och så fort jag satte i en ny så gick
den igen.

Så nu är elementet i badrummet bytt och det innebär att
jag får värme i min lägehet. yey. Det är fan hemskt att bo i en iskall lägenhet. Brr...












Konstigt, när jag googlar på kyla så kommer det fram massa lättklädda tjejer?! hm...




Nej nu ska jag återgå till jobb. Imorgon ska jag hämta kissen om det nu blir något, annars
blir det en sväng till Jkpg med Lajsa. Ska hämta ut Erikos jacka på Karlssons med eftersom han inte är hemma.
Snäll vän han har, jaaadå. Sen blir det mys med Julius på kvällen!




Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0