bakis o skakis.


Somnade med mobil i hand runt 5 i Lördagsnatt.. morgon?
Vaknade 7 helt superpigg. Men så sjukt bakfull. Tvingade mig själv o somna om.
Låg en timme o vred o vände på mig men lyckades tillslut somna om se och sov som en klubbad säl
till halv 12 ungefär. Fortfarande sjukt bakis. Men efter lite oliver (haha) och en dusch
så blev jag lite piggare och intog soffan.






Tog senare en promenad och passade på att handla. Skönt med frisk luft.
Men kändes som jag glömt kroppen o hjärnan i sängen. Som en zombie.


Träffade Lisa en sväng. Åt massa chips o drack cider.

Sen deckade jag i soffan vid 8. Gick in till sängen vid 9 och somna på stört till
8 imorse då det var dags för jobb.


Är sjuuuuukt trött idag. Jobbar typ Måndag 2 ggr på en 12 veckorsperiod.
Ska inte gnälla.  Men segt när man varit ute helgen.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0