Bannad!




Tvätt-tid direkt efter jobb idag. Men som vanligt ska saker och ting aldrig gå felfritt.
Pratade med Erik samtidigt som jag sorterare och stoppa in tvätten i maskinerna så tänkte inte så mkt.
Och när jag stängt ena luckan så såg jag att handtaget låg bredvid maskinen. What?!
Försökte med allt, men fick inte upp skiten. Så nu ligger tvätten där i. hm.


Ska bli fixat under dagen. Hoppas jag. Förstår inte hur svårt det kan vara för den
som gjort detta att sätta en lapp?!


Erik fick höra min icke glada sida. haha sorry!
När jag har pms ska man helst passa sig. haha. aaaarg!!!






Är mucho glad över mina "nya" skor iaf. Love them. Älskar dragkedjan där bak.
Kommer nog aldrig komma ifrån mitt skomissbruk. Ett par nya i månaden. typ?! he.

Hade ett par nya skor eller ja nya för Line, varje gång vi träffades sist hon var hemma.
Haha. Vad är det där för skor nu då? Hur många boots har du egentligen?! Eh många!


Trött idag med. Får bli att slöa. Har bokat mig på spinning ikväll, ska gymma
innan med tänkte jag. Det får bli vad dagen har att bjuda på.



PussKram E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0