Bowlingmästaren ;)



Igår körde vi på bowling med hela OIC. Planen var att hela min grupp
skulle med men slutade med att det bara var jag och en till. Men det var kul ändå.
Kul o se vilka som jobbar inom OIC då just vår grupp inte är med på så mycket aktiviteter med
dom andra. Var en del nya ansikten. 2 killar i min ålder jag aldrig sett innan.


Och såklart fick jag spela mot den ena. haha.
Och den andra fick spela mot min kollega på samma bana.
Och ja fick storstryk kan man säga. Jag satsade på att slå ner så några käglor som
möjligt ;) Även att slå ner den där ställningen som rensar bort käglorna efter man slått.
haha smart, stod nog o dagdrömde. Så det låg klot och käglor i rännorna sen. hihi.
Jaja jag bjöd på den....





Hatar o lägga upp egobilder på mig själv egentligen.
Men ja här ser ni lite hur mitt hår ser ut iaf. Jag är nöjd.
Line har gjort ett bra jobb. Trivs bra i det.



Sen gick vi vidade till Café horisont. Där bjöds det på tacos, vin och massa
andra gottigheter. Mucho trevligt. Runt elva drog jag Karin och Ida vidare.
Förbi min gamla gård. Där det satt några o förfesta. Åh saknar gården :(








När dom andra drog till hotellet tackade jag för mig.
Tänkte ju starta dagen med gym och konditionsträning  en ser nu att det blir lite tajt
eftersom jag o Lajsa ska åka till Malenis i Jönköping om någon timme.
För lite strosing, vin, mat och kanske utgång? Vi får se hur det slutar.



Ha en trevlig Lördag!

Puss E


Kommentarer
Postat av: Sussi

du ser lite kissnödig ut me handen mellan bena ;) men himla fin bild annars :) o håret ser bra ut :) är de efter en gång? Puuusss

2011-10-02 @ 15:00:19
Postat av: fogel

Kanske var lite kissnödig? ;)

Tack! Ja det är efter en gång.. blev bra faktiskt :)

2011-10-02 @ 20:06:38
Postat av: Anonym

Om du nu ogillar egobilder varför lägga ut en helkropps när det bara va håret du ville visa?

2011-10-03 @ 13:21:30
Postat av: Sussi

ja, de kan du ju iofs ha varit ;) vassegood! du är såå fin! Puss

2011-10-03 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0