Efterlängtad.



Körde spinning igår och gym innan det.
Aldrig kört spinning på Tisdagar innan eftersom jag oftast jobbar varje Tisdag.
Men den var helt ok, jobbig, stod mest upp. Men jag gillar bättre Torsdagarna, roligare pass.






Sen mat hos mamma. Och mys med denna krabat.
Charmigare hund får man leta efter.







Sen följde jag med mamma o Love när dom klippte sig.
Gosade med denna katt under tiden.
Tanken var att jag skulle ta bilden o visa Erik eftersom det är samma ras som deras Nixon som
jag passade. Men ja, den åkte upp här med. Visst är hon söööööt? :)


Idag är det jobb igen. Imorgon är det lön och äntligen
klipp o sling. Ska bli så skönt.



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0