Hänga i krokar?




Så här snäll och söt han inte varit hela natten. Stimmat lite, men varit förvånansvärt lugn ändå.
Är fortfarande så trött sen helgen så jag vaknade några gånger men somnade om lika fort.
Utom vid 4 då ville han att jag skulle upp, blev pigg ett tag, men sen somna vi båda om till 9 ungefär.

Sen traska jag iväg till jobb. Efter blev det gym och Zumba.
Gick bättre idag. Såå kul är det!!

Sen blev jag bjuden på lite äppelpaj nu på kvällskvisten. Gottit.






Kollar på Fråga Olle.dokumentären på 5an. Sjuka grejer det finns asså.
Sitter här o nästan blir generad.
Hur kan man lixom gå i gång på att få rinnande stearin på kroppen? aj aj....


Och det här med att folk hängs upp i skinnet med krokar.
Ser en slags njuting med det. Huuuur sjukt är inte det egentligen?




Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0