Helg = jobb!


Gooodermorgon!

Har jobbat inatt i sömnen. Haha. Orolig?
Brukar bli så när jag inte är riktigt kry. Fryser fortfarande. Fattar inte?
Får aldrig feber så tror lixom inte jag har det nu, hade lite igår men ah äh jag vet inte.






Fil o granatäpple till frukost. Alltså jag tror inte ni förstår hur gott det är.
Med massa kanel på också. Syrligt o sött ihop, mm, rikgit bra kombo!


Nu väntas helgjobb. Men min brukare ska iväg Fre-Lör så ska skjutsa dit
och hämta imorgon. Så blir ledig idag och tills han kommer hem imorgon.
Så får se vad kvällen har att erbjuda när jag kommit hem.


Lite städ och fix innan det är dags iaf.
Ha en bra Fredag!

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0