Kämpar, sliter, svettas!



Sitter och kollar på efter 10 med Malou och dricker morgonkaffet.
Morgonrutinerna och frukosten är gjord. Idag är jag seg i kropp och knopp.
Katten har stimmat värre än värst inatt. Inte bara med sina leksaker utan mina
prynadssaker med. Vaknade mitt i natten av att jag hade massa katter som vänt upp
och ner på hela lägenheten, låg kattskit överallt. Sprang in i badrummet, på med morgonrocken och
ut i köket. Men, där fanns inga katter och inget kattbajs heller?!
Nixon låg så snällt i soffan och tittade på mig som om jag vore dum i huvudet. Kände mig ganska så
också, haha!





Vill möbrela om med. Känns inte bra med fönstret bakom sig när man sitter
i soffan. Borde måla klart väggarna med. Så jag kan få upp tavlor och sånt som nu
bara står på golvet. hehe. Likadant badrummet och köket.
Får bli ikea vid lön nästa vecka. Nu är det lite tomt i plånboken.



Dags att sätta igång med dagen. Ska fika med Jenna o Julius.
Sen gym med mamma och efter Let's Zumbaaaa! weho!

Lite besviken på att jag inte har värre träningsvärk idag?!
Stretchade iof väldigt bra. hm. Kommer väl imorgon när jag ska köra spinning.



Puss Kram E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0