kanelbulle.





Idag är det kanelbullens dag. Och jag har inte ätit en enda. Illa!
Hade jag inte jobbat så hade jag ställt mig o bakat, mm faktiskt. eller?







Blev ju jätteglad att jag nyss såg att det är premiär av DHW ikväll.
Nu börjar hösten och alla serier. Äntligen.


Och ingen träning än. Vilken ångest. Men igår var jag fortfarande bakfull,
fy farao. Och idag kom tröttheten. Känns som jag fortfarande inte vaknat.
Så imorgon får det bli dubbel omgång, eller något.


Såg innan också att jag är helt blå på ryggen. Hm., sen slog det mig att jag
trillade ju rätt bak i en glassortering i köket på festen i Lördags. aj aj?
Inget jag kände då, men nu gör det ooont. klant asså!



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0