Main Coon.



Upp och jobba igår. Ville sova så mycket som möjligt innan det var dags att gå upp.
Men det sket sig. För redan vid typ 7 började Eriko trakassera mig.
Men jag försökte skita it och sova vidare. Vid 9 fick jag nog. Ringde upp och frågade
vad fan det var frågan om.....


Haha förlåt Erik för detta. MEN då visar det sig att han sovit i sin trapp hela natten
för han "glömt" sin jacka på Karlssons. Och alla som känner Erik vet att det är inte första gången
han "glömmer" sin jacka. Han är typ känd för det.


Haha, slutar iaf med att han får ringa låssmeden som kommer och öppnar.
Och det kommer han på typ vid 10. haha, dom kan man ju lixom ringa dygnet runt?!
Jaaa, jag fick mig ett gott skratt iaf!






Och på onsdag till typ Lördag (?!) ska jag vara kattvakt åt denna söööötnos.
Iiih, kommer sluta med att dom inte får tillbaka den.
Eriks päron ska iväg och Erik är i Säffle hela veckan. Så då fick jag äran :D

Klart man ställer upp lixom. Katten är en Main Coon och kommer
bli en bjässe. På bilden är den bara någon månad. Ni fattar va? haha.

Myyyys vi ska ha. haha!



Sovit med myskläder och strumpor, duntäcke + filt inatt. Sviiiiiiiiiiiiiinkallt!!!!!
Nu får jag ge mig va? Dags att sätta på elementen.



Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0