Min pärla fyller 25.




25 årsfest hos Jameson i Lördags. Slutade jobba 18 och 19 skulle vi infinna oss i
Aneby. Tror faktiskt jag slog svenskt rekord på att göra iordning sig, typ.
Och 19 var vi där. Bra jobbat. hehe.





Det bjöds på massa god mat. Mat e gott. haha.
Mitt i allt utbrister Frida: FAN Fogel du äter så jävla långsamt!
Va vadå säger jag och ser mig omkring.
Då går Jameosn o plockar alla tallrikar och jag, ja jag har nyss börjat på
min andra portion. haha. Fööölåt då. Fick typ slänga i mig det sista. haha.


Men vadå man ska väl njuta av maten? ;)






Sen drack vi massa vin, dansade och hade trevligt.







Lång VS. Kort? haha.
Herregud, han är lång den killen asså. Alltid vetat, men i Lördags kändes
det som han växt mer. Jag kände mig så kort.
Fick oss några goda skratt. Men det har ju sin charm o vara kort. elleeeeer? ;)





Jag och födelsedagsbarnet! Visar upp sin finaste sida? right? ;)



Sen blev det in till Jkpg och Sliver.
Lika mycket folk som vanligt och man fick amrbåga sig fram överallt, typ.
Annars var det helt ok. Men tror Sliver får klara sig utan oss ett tag nu.
Brukar vara så att man är för mkt på Sliver sen går man över till Karlssons och sen
tillbaka till Sliver och sen Karlssons osv...

Så nu e de la dags för Karlssons?



Jameson hjärtat snurplan, hoppas du hade en lyckad födelsedag.
Tack för att vi fick vara där och fira den med dig.
Hade en supertrevlig kväll.



Puss Kram tavelram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0