Nixon



Efter jobb imorse drog jag o gymma med Sussi och Mia. Det var skönt.
Letade fram mitt träningsschema innan som  Danne fixa åt mig förra hösten. Ska börja köra efter det så det blir
någon ordning. Och sen springa mer, efter passen.






Sen en sväng till A6 och Ikea med Lajsa. Ingen hade direkt något ärende, men alltid
får man med sig något hem. Kul o bara titta med.
Åt dom berömda köttbullarna på ikeam mmm gott!







Sen hämtade vi denna lilla krabat som jag ska passa till Fredag eller Lördag,
beror lite på när Eriko kommer hem från Säffle.

Riktig liten sötnos är det. Fann sig ganska snabbt. Har hunnit med att sova
i min säng och busa runt med alla sina leksaker. Är med överallt också.. nyfiken.






Nu håller han på o leker med en makaron över hela lägenheten som jag tappade
innan när jag laga middag. Haha, aja tycker han det är kul o leka med den så får
han väl göra det?!

Och ikväll har Julia varit här. Pratar, ätit glass och kollat på
Greys o Bonde söker ligg?! haha.


Hoppas han sover inatt bara ;)


Puss Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0