Pärlan.



Medans jag jobbade idag så åkte mamma o Jonny o fixa punkan
på min bil. Tusen tack. En sketen metallbilt som fastnat i däcket.
Så nu är den fit for fight igen min lilla pärla.

Eller ah, idag kom dom på att bilen läcker in, har jag dock vetat sen i somras
men inget har velat tro på mig, utan att vi glömt dra upp rutan ordentligt. njaaee.
Lilla bilen...







Sen körde jag ett spinningpass och nu lyxar jag till det med lite naturgodis.
Testat wasabisnacksen? Sååå goda är dom. mmm....




Imorgon innan jag börjar jobba vid 16 ska jag hinna med att;

Träna, helst hinna ta en promenix också, färga
underhåret och botten, ja jag vet att jag är hopplös med mitt hår MEN
gör jag inte det så kommer jag förmodligen vara svart igen inom en vecka.
joråsåatteeh...
Sen fika med Sussi + hemligt ärende ;)

MEN först ska jag ta en lång sovmorgon, bara för att jag kan ;)




SEN har jag hittat the love of my life. åhja.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0