Tomt.



Fredag och helg. Och Erik har för en stund sen hämtat kissen.
Skönt faktiskt, för har inte fått en blund senaste nätterna och han har rivit upp o ner
på hela min lägenhet. Men måste erkänna att det är lite tomt ändå.







Annars har förmiddagen bara bestått av en PW. Och städning.
Ska snart åka ut till farmor för Fredagsmiddag sen ska jag umgås med Eriko en sväng!

Känner att mitt liv är ganska boring just nu. Allt står bara still och inget känns sådär
jätteroligt. Men vad vill jag förändra är ju frågan?! Hm...


Jag vill dricka vin och dansa imorgon. Men inte ens det kan jag göra :(
Hatar att jag o mina vänner jobbar olika helger. Lisa och jag har EN ledig helg tillsammans
på en månad. Jag har endanst 2 lediga helger på en månad eftersom jag jobbar var tredje helg.
Ibland undrar jag vart den fjärde helgen tagit vägen? haha...


Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0