Träning.



Och även idag är 2 träningspass avklarade. Gym och Zumba.
Men ju längre dagem gick desto mer träningsvärk efter gårdagen fick jag, så
fick tänka om på gymmet o köra annat än vad jag tänkt från början.

Sen zumban. Börjar få in höftrörelserna nu. Meeeen det är långt kvar till helt hundra. haha.
Men jag kämpar på!







Sen lagade jag lax morötter rödlök i ung med potatis o kall sås till.
Mm så gott. Fisck är smarrigt ibland asså. Äter det på tok för sällan.


Nästa Torsdag ska jag testa Thaiboxning. Ska vara riktigt jobbigt med mycket fys sa dom.
Och det gillar jag! Tungt och jobbigt ska det vara. Love!!!


Nu blire Greys och kvälle! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0