Don't make someone a priority, if they only make you an option.



Hej hopp!

Blev inget gym idag. Vaknade upp och var helt seg och inte alls sugen
på träning. Så jag hoppade det. Känner man att kroppen inte är i form så ska man faktiskt
skippa det. Ja, så imorgon kör vi igen.


Men har iaf tagit en PW med Lisa, kollade in hinderbanan på slätten.
OCH vad jag önskar att jag var 10cm längre ibland. Kommer få det svårt med den där banan.
Men ja, skam den som ger sig...


Sen solade vi och tog en fika på Lennarts och lite rundtur i affärerna.
Och in på Ericas salong o tjata om håret. Sällan. Tröttnar nog snart på mig o mina dumma
ideer hela tiden. hehe.







Och så avslutade jag kvällen med Julia. Hjälpte mig med lite saker, sen åkte vi runt o handlade
mat i olika affärer som 2 gamla tanter. hehe. Men jag gillart.




Näe nu ska jag dricka the och äta knäcke med tomat o svartpeppar på, som jag för
övrigt har dille på.



Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0