morgonrutin?



Har fått någon sorts morgonrutin sen det där katten kom innanför dörrarna.
I början var det jobbigt. Men nu idag så insåg jag att ja, jag bara gör det... för jag måste?

Gå upp, plocka ordning allt efter nattens äventyr. Rensa kattlådan.
Bädda. Fylla på vatten o kattmat. Och sist dammsuga hela lägenheten (kattsand överallt)
Sist men inte minst. Nyhetsmorgon och stoooor frukost.

Har ni någon morgonrutin? ;) haha












Och jobbet. Känns inte som jag jobbar just nu. Sen vi ändrade om schemat så
är jag ledig väldigt mycket och många dagar i sträck.
Börjar tröttna på det lite. Är uttråkad.

Vill att det ska kännas att man jobbar!



Puss E



Kommentarer
Postat av: sussi

vi kan byta jobb? känns som jag jobbar dygnet runt verkligen :(

2011-10-18 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0