Spontan!



Hade projekt storstädning i Lördags. Mellan 12-16. Möblerade om.
Blev riktigt bra. Ska ta tag i målningen nästa vecka så tavlor o annat kommer upp.
Sen var jag ju värd vin efter det?

Elin hörde av sig efter 16. Ville till Jkpg. Jag som varit discosugen hela veckan
men inte fått någon med mig på det ställde såklart. Klockan var 17 när vi fixat skjuts.
1,5 timme senare gick tåget till Jönköping. STRESS!

Men fasen jag hann. Man gör fasen sig ordning sig bättre under stress. Annars går man bara runt
o lallar o så är man ändå inte klar när man ska för man har tid på sig att ändra om
o fixa tusen gånger.






Förfesten var hos Alexandra i Jönköping. Lånade Elins Converse från station till förfesten,
orkade inte gå i mina 14cms klackar. Hennes skkor var dock 3 str förstora. Snyggt? haha.
Syns ju inte så väl på bilden... Såg helt muppigt ut!






Var en mycket trevlig förfest. Nya ansiktet. Alltid trevligt.

Ingen mat i magen sen frukost för varken mig eller Elin så vi beställde
onlinepizza. Kanon ju. Satt fint!





Jag o Elin!






Sen körde vi "Jag har aldrig" haha det är ju en trevlig lek? hm...






Sen blev det buss till Slivers. Herregud, om man tycker det är mycket folk där annars
så är det inget mot i Lördags. Men jag var full och hade kul.

Ett tecken på att jag var full var att jag gick ur kön och rätt in utan att betala.
För så gjorde ju Elin? haha. Sparade jag 120kr. Fint ;)






Träffade mycket trevliga människor. Många man kände som var ute. Var kul.!

Ett till tecken på att alkoholen tog över var att jag ställde mig i fel kö för att ta ut min jacka.
Tänkte jag skulle gå o ställa mig i tid för det blir sån jäkla kö. Vilket det tyvärr redan hade blivit när
jag ställde mig.


Sen när jag nästan var framme så kom Elin o drog tag i mig o frågade vad fan jag stod
i den kön för? Eh ska hämta ut min jacka såklart?! Men fan Fogel, vi gick in andra vägen!
JAAAA JUST DET!! Jäkla snurrpelle. haha. Stått där hur länge som helst helt i onödan.

Var bara att gå ur och ställa sig i andra kön. FAN!
Men det gick hyfsat fort.






Stannade på Mc Donalds på vägen hem.  Var nog fasen det bästa på hela det dygnet.
Haha brudarna tog med sina brickor i bilen.

Och Alma tog typ 25 peppar o ketchup. För att göra ketchup-peppar till
sina pommes. Gott?! usch.






Sen åkte dom ut genom fönsterrutan. haha.



Riktigt rolig kväll. Spontanutgångar e bäst. Helt klart roligast.


Och den där Elin, grym tjej. Har skitkul med henne :)


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0