Friday!



En helg har passerat och helt glömt bort att blogga eller ja
kanske inte haft tid eller ork?









Var hos Erik en sväng i Fredags. Han bjöd på god mat.
Sen blidde det jobb. Men bara en sväng, sen hem igen och lite vin hos Tolle med tjejerna.






Det var mucho trevligt. Drack bara drygt 3 glas vin men det hjälpte tydligen för
att jag skulle ha sprängande huvudvärk och må illa hela dagen igår.
Snackade skit, skratta och jag tittade igenom Tolles alla tatueringstidningar.
Bra o få lite tips o idéer.






Några av oss var hungriga så Tolle slänge ihop en god pizza till oss.
Så duktiga så.
























Sen åkte dom andra vidare eller hem. Jag o Tolle tog en sväng till hotellet.
Men var sådär, så blev bara en kort stund för min del.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0