Vissa människor.



Och vad har Fredagen bjudit på?

Gym med mamma. Hårfärgning och kaffe med Julia. 1 timmes PW med Sally. Mötte Hanna halvvägs så
tog sällskap och snackade skit resten av biten.
Tacos. Blev ingen tjejkväll. Åkte ut till skogen och målade istället. Jag e grym.
Kanske ska satsa på det yrket? Eller inte. hmf.






Har uppdaterat iphonen idag iOS 5.
En del nya bra finesser. jadå.


Nej om jag ska trötta ut katta så han sover typ hela natten?
Ja så får det bli. Sen soffa filt och the.




Puss Kram E


Kommentarer
Postat av: Tim

hej.

det är så att jag kommer ha uppkörning i Eksjö (nifsarpsvägen , 4) och jag undrar om du har nån anning om hur svårt det är att klara uppkörningen där. Det är så att jag är en stockholmare och har aldrig haft uppkörning där förut. jag skulle verkligen uppskatt ifal du kunde maila mig om du vet något om det :)

ha det bäst :)

2011-10-16 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0