Wonderful!



Imorse efter jobb blev det en spontantripp till Vetlanda med Lisa.
Strosing i affärer, lunch på Cecil och storhandling på Willys.
Eller ja för mig iaf. Lisa handlade bara sköjlmedel 2 för 40 ;)
Inga vuxenpoäng där inte! haha.

Nu är min kyl minsann proppis, så nu kan ingen klaga.







Sen hem o svira om för att bege sig till frisörstolen.
Slingade och klippte till. Så nu lite mer närmre blond. Lite beigefärgat sådär. I like!
Och klippning, ja det behövdes. Känner mig som en ny människa.


Efter träffade jag Lajsa och hennes bror en sväng. Roliga dom där.
Så lika så det finns inte.






Sen har jag träffat kattungen Torsten Flink. Nej Torsten heter han faktiskt bara, men
jag kommer nog kalla honom Torsten Flink. Låter bra lixom? haha.


Nä krypa ner kanske? Inte varit kry idag trots att jag varit i full fart hela dagen.
Började med superfrossa igår. Kvar idag och huvudvärk, yrsel och feber på det. Yeho.
Kul att jag ska jobba 10-23 hela helgen. Men aja. Får vila på Måndag!



Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0