ÄNTLIGEN


Det är något konstigt med min kropp. Känner mig inte helt kry.
Ett tecken på det är min sömn, jag sover skitdåligt.
Så inatt har jag vaknat 2 ggr av att jag sitter upp i sängen och pratar
med någon och inte får svar. Pratar igen men får inget svar då heller.
Sen lägger jag ner och sover vidare... haha.


Visserligen pratar jag i sömnen varje natt. Eller iaf vaknar 385628 ggr
under nattens gång. Det är skitstörande för dagen blir helt förstörd sen och
speciellt om man ska sitta i skolbänken en hel fucking dag. suck.








Smoothie till frukost. Visst ser den god ut?
Som milkshake typ ;) och god var den med.



Neeej full fart, städa o greja innan jag ska hämta mitt
smultron (smultron, haha?) i Jönköping och sen ha tjejkväll här
hemma ikväll. Tror vi blir drygt 10 pers. Nästan alla samlade. Det var längesen. mys.



Och vad ska jag ha på mig?!?! Ständiga problemet.
Inget nytt. Och sen ska Line låna med. Herregud, garderoben kommer ligga på golvet när
vi är klara. haha.



Puss Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0