ÄRLIGTHET ÄR EN DYR PRESENT, INGET MAN FÖRVÄNTAR SIG AV BILLIGA MÄNNISKOR.


Träning blev det innan. Fy tusan vad jobbigt det var. Men skönt samtidigt.
Tror jag har gått in lite för hårt med träningen första veckan, har ingen ork kvar.
Orkar knappt gå, helt vek. lip lip....

Sen gick jag upp till Mamma för att rasta hundarna... igen.
Snodde med mig några cider. Tack mamma ;) haha!







Och nu har jag precis ätit en supergod fredagsmiddag.
Innanlårfilé av kyckling. Penslad med soya och sen salt o peppar.
Sen matlagningsgrädde, vitlök och sambal oelek. Staaark blidde det men så gottit.





Och nu ska jag ta den sista chokladpuddingen.
Haha Erik på söndagen under stadsfetshelgen var så hungrig när han vaknade så
han gick o handla typ halva Willys och chokladpudding till ett helt kompani.
Och nuuu en månad efter tar jag den sista. haha.

Sådär god, men e man sugen på något så e man!
Jooorå såatteeeh....



Och imorgon ska jag hämta min fis i Jönköping.
Weho!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0