Because maybe you're gonna be the one that saves me.






Hur störande är det inte när man kommer ut till sin bil och ett rikspucko
har ställt sig såå nära att jag får klättra in genom passagerarsidan.
Seriöst hur tänker man då?






Dagen har jag spenderat med Line i Vetlanda. Urättade lite ärenden och
tog en lunch med Micke på Östanå Wärdshus. Trevligt.

Sen hem direkt till ett Boxpass. Längesen jag körde det nu.
Var riktigt kul och jobbigt. Mycket kondition men det gillar jag.
Nu jäklar är jag igång igen. Så skönt.






Sen kom Eriko över. Jag fixade lite grönsaker och dipp.
Så gott ju. Speciellt med blomkål.
Sen tömde vi typ min godisskål. Sa att den ska vara tom när du går härifrån.
Ok ligger några godisbitar kvar, men bra jobbat iaf. haha.


Puss och Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0