bra dag!



Tråkigaste tidningen. Men duger att ha på jobb när man har lite
lugna stunder. Uppdatera sig lite i kändisvärlden.

Inte mitt pass på schemat. Men när det inte finns någon som kan jobba så får man
ju ställa upp. Lite exra ob i lönen. Inte fel.
Gör stooor skillnad. Synd bara man inte jobbar extra allt för ofta?!





Idag är en stark dag. Då jag skiter i allt. Typ du och du kan dra åt pipsvängen
och du med när jag ändå är igång med det.
Men igår var det annorlunda. Hatar när jag har sådana dagar. Kan man inte få vara
stark jämt och skita i saker som bara är piss i ens liv?
Tyvärr är det ju inte så, alltid!


Jag är liiiite kluven nu?


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0