Don't compare your life to others, you have no idea what their journey is all about.




Köpte ett nytt örhänge till den där brosksnibben man har i örat.
Mycket nöjd om jag själv får säga ;) haha!


Annars idag har jag gymmat lite. Träningsvärk i varenda del i kroppen sen
boxpasset igår så visste inte riktigt vad jag skulle köra. Fick bli lite allt möjligt idag.
Förutom ben eftersom jag ska köra spinning imorgon. Skiiiitjobbigt att köra
det med möra ben som värker. Gjorde jag förra veckan.

Skulle kört zumba ikväll också men kände att energin försvann helt.
Så var på lite äventyr med Jameson o Lisa istället. hehe.






Och nu har jag precis slängt i mig lite choriziosallad med bulgur. Gottit.
Sen mat som vanligt.


Nu kan man förresten blogga från mobilen. Blogg.se har skaffat
en app på iphonen som man kan ladda ner helt gratis. Kanon ju!


Nu idolmys!


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0