har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av.


Fick iaf mitt arbete skrivet på datorn. Lånade snälla Julias som hade word.
Men sen när jag väl maila så gick det inte att logga in på det där ping pong-skiten.
Varför ska allt sånt med skolan strula? Hur kan man döpa något till ping pong förresten? haha.

Aja får skicka det från skolans imorgon under rasten eller något.





Var sen hos farmor o hämtade kräftor. Dregens kusin var också där o skulle ha kräftor.
Farmor känner tydligen hela deras familj o släkt. Dregens föräldrar e famors nära vänner.
Haha fick jag reda på först idag. Ha, aja... ser man.

Hennes bil på bilden iaf. Står tom Backyard på den och sen stod det såklart på
hennes munktröja med. Riktigt trevlig och rolig var hon.






Tyckte bilen var cool. Så nörd som jag är så var jag tvungen att fota den. hehe.


Sen middag hos mamma. Beställde lasagne. Så lasagne gjorde hon.
Mm så gott. Gör aldrig det själv. Kul o laga det till sig själv lixom? nja.


Imorgon är det skola igen. 9-15 Sen går jag på min arbetshelg 15.30
Sen 10-23 Lördag och Söndag. Yey. Så ni vet ju vart jag håller hus iaf. hehe.
Ses på Måndag?!



Puss Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0