I guess there's just a part of me that likes to bring you down Just to keep you around.




Yes idag påbörjade Fogelbergskan projekt blond.
Det kommer ta tid att nå dit eftersom jag var svart.
Men får ha tålamod. Have a little patienceeee... som jag sjöng så fint innan. haha.







Detta är ju mitt mål. Men kanske kommer dit 2015 om jag inte vill se
ut som Marie Fredriksson då. haha vilken mardröm. peruk, ja tack.
Nej men mitt hår är ganska starkt så får hoppas det sitter kvar. hehe.


Annars har jag hunnit med ett gympass i Phallen, en timmes PW,
träff med Lajsa. + Bokat upp mig på spinnig på Torsdag. igen.
Gad trodde jag aldrig. heja mig.


Nu sitter jag här i soffan och godisskålen kollar konstigt på mig.
Jag kommer äta, jag vet, känner mig själv.


Pusselipuss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0