Ingen karaktär.



Startade dagen med p-möte. Trevligt och man får alltid
god fika. hm. Och jag som inte skulle äta? Fy skäms.
En munk slank ner. aah.


Fortsatte på lunch hos farmor. Och efter slank det ner en MUFFINS.
Aj aj aj. Ser inte bra ut detta.





Sen direkt till Princess för fika med Moa & Ella.
Hon är så söt, lärt sig säga mitt namn, eller ja, memmy , memli eller något sånt.
Var helt överlycklig över att få en chokladboll, sen sa hon självklart också att "memli ha boll"
Typ hela tiden.

Hm, så jag hade ju lixom inget val? Eh. En chokladboll slank ner.
Men jag har ingen vidare ångest för det?
Jag vill typ äta godsaker hela tiden. Vad är det med mig?!






Sen tog jag en promenix med Lajsa och Vilda i regnet.
Och vilda, ja passande namn. Mer vild än tam.
Men sååååå söt. Ge mig en hund nu.




Söt. visst?


Imorgonbitti ska jag till gymmet o köpa kort o träna.
Finally. Kan ju inte fortsätta såhär.



Puss Kram E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0