It all starts with one.

 



Ah detta går inge bra. Fastnade framför datorn med massa kaffe. Andra stoooora koppen.
Ska bara...
Konstigt det dära, jag hatar att stressa, jag kan inte stressa, det blir bara kaos, allt.
Och ändå slutar det med att man får göra det? Bara sitta lite till... istället för att ta tag i sakerna så
man kan göra det i lugn o ro. Nä istället ska jag göra allt på en gång och säkert få utbrott och gråta med.
haha. Någon som är likadant? nehe....

 




Me like denna färg. Så fin. Hade någon sån tröja en gång, men det slängde jag
för den låg bara i byrån och såg ensam ut. Men nu ångrar jag ju det... ja.


Har börjat märka att jaf har för mkt hemma tid under dagarna... Typ som mitt tv-tittande:

Först:

The voice
Greys
Sjunde himlen
Cougar town
Unga mödrar
Sen börjar det om....
Greys
Cougar town

Haha nu måste jag verkligen se dessa program. helt fast.
Speciellt unga mödrar, måste ju se hur det slutar för dom lixom?


Ahhhhh sluttjötat.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0