Kämpar vidare.

 

Spinnade idag igen. Och gymmade lite innan.
Tror jag börjar gilla det faktiskt. Spinning då. Inte lika jobbigt idag och jag
kunde ge mer. Är så skönt efteråt.
Kanske ska köpa mig ett spinningkort? Kommer ju alltid kunna köra
på Torsdagar som det ser ut nu. Sen andra dagar med, fast inte varje vecka då.


Trodde du aldrig va Julia att jag skulle säga att jag börjar
gilla spinning? ;) hihi!





Fredag imorgon. Hela OIC ska bowla och sen gå vidare för mat och gott
att dricka. Hela min arbetsgrupp ska med så det kommer nog bli kul.
Kul att man hittar på lite med jobbet ibland.

Sen Lördag blir det nog också lite vin. Fast i annan stad.
Men blir en gansk lugn helg ändå, ett glas vin eller två.. max.
Jag o alkohol går inte riktigt ihop just nu. För mycket konstiga känslor i mig som
kommer fram då.



Nej. Puss Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0