Len som sammet.



Kom precis ut från duschen. Så skönt ibland, kan stå i timmar känns det som.
Fick en bodyscrub av lillebror en jul. Kanske 2 jular sen. Stått oanvänd i badrumsskåpet.
Men så synd. För den var grym. Sved lite under tiden men efter blev jag som en babyrumpa.
Så mjuk och len. Den ska användas oftare.

Passade även på att lägga ansiktsmask, hårinpackning och målade naglarna.
Känner mig som en ny människa.





Denna scrub var det. Riktigt bra. Kan tänka mig den ligger lite över
normalpriser. Men dyrare är oftast bäst. Right?





Och jobbarhelgen över. Är ledig nästa sen går vi på en arbetshelg till.
Så nästa helg ska vi gära till något kul. yes.


Ledig från mitt ena jobb denna vecka. Jobbar endast 9-19 Torsdag och
skola Fredag. Rätt skönt. Men nästa vecka vill jag inte ens tänka på. Hmf.



Nej nu fick jag besök! Puss Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0