Make Up Store.




Åh mitt rouge välkommen tillbaka till mig. haha.





Köper mitt smink från Make up store. Och den närmsta affären finns
i Jönköping. Ganska dumt eftersom man inte är där så jätteofta.
Men kom på att det går ju att beställa från internet med en väldigt snabb leverans.
Kanon ju.








Jag är inte den som lägger ner mycket tid på smink.
Rouge, mascara och täckstift är vad jag använder till vardags. Sen lite eyeliner och ögonskugga
till fest.

Men har aldrig lagt mycket pengar på smink. Valt budgetmärkena, typ som
HMs egna. Men man får ju vad man betalar, typ. Alltså det håller inte länge.







Men förra julen ville jag lägga lite mer pengar på smink för att också
få bra smink. Så jag testade make up stores produkter och blev helnöjd.
Idag är allt i sminkväg därifrån, förutom mascaran och min idominsalva. hehe.


Det är helt klart värt att lägga lite mer pengar på smink. Visst det är små
förpackningar men det är drygt. Håller lika länge som en större förpackning.






Det sista jag köpte i sminkväg är en geleyeliner. Man målar med en tunn liten pensel.
Aldrig testat innan så ska bli spännande.

Bara använt flytande eyeliner eller kayalpenna och det har en tendens
att lägga sig över hela ögonlocket. Så hoppas på att denna är bättre.




Puss E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0