MAN SKA ALDRIG PISSA PÅ MIN RYGG OCH SEN LÅTSAS SOM ATT DET REGNAR.


Tränade med mamma i Phallen innan. Blev rygg och axlar idag.
Är hälsoveckan denna vecka vilket innebär att man tränar gratis hela veckan, så det var
en del folk.

Bokade in mig på spinningen imorgon med. Hatar egentligen det.
Men vill bränna och förbättra min usla kondition så då får man bita i det sura jävla äpplet. haha.






Sen har kvällen spenderats hos mamma. Hon hade köpt mina favoritkakor, chokladflarn.
Och ja, jag kunde inte hålla fingrarna borta. Men tog bara en, japp. haha.

Sen gjorde vi pizza och kollade på Bonde söker fru.





Jag ville ha lite kärlek. Men det ville inte Lajka. Bet mig mest.
Är verkligen 5 hundar i 1 den där.






Men fick mig en ganska rejäl blöt puss sen.
Hon e så rolig. När man säger "korr korr" fort så ylar hon som en varg med nosen upp mot taket.
Vet inte riktigt vad hon tror hon är egentligen? hehe.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0