Nu när allt är grönt.


Ledig Måndag. Tänkte ta lång sovmorgon. Men konstigt det dära att det aldrig blir så
när man väl vill. Vaknade vid samma tid som helgen när jag jobbade. Men låg kvar en lång
stund ändå. Är såå satans kallt i min lägenhet. Varmt o skönt i sängen.





Har varit sugen på bacon och scrambled eggs hela helgen så det fick det bli till
frukost. Gottit.






Ska fixa lite här hemma sen får det bli att traska till P-hallen för
lite gym. Har lite gratisbiljetter. Sen på Onsdag ska jag gymma och sen simma efter
tänkte jag. Jobbar man inom kommunen så får man det gratis. Klart man måste
nyttja det då. Simma kan ju vara skönt ibland.

Nu jäklar sla överflödet bort. Hm. undra hur många gånger jag
skrivit/sagt det?! äsch....


Låt veckan gå fort! Puss E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0