Party like a rockstar.




I Lördags kom ju Line hem till Oaklake så då körde vi tjejkväll hemma hos mig.
Okej det kom några killar sen med. Men det var mycket trevligt.






Förstår inte varför alla får alienögon när man tar med iphonen?!










Sen blev det hotellet för hela slanten. Men det var sådär.
Hade varit trevligare om alla stannade här. tror jag iaf.





haha sötnosar?


Skekade med Line sen på natten.
Vaknar cirkus 7 av att hon snackar i sömnen.

- Det var väldigt dyrt säger Line

Jag svara och frågar : Vad är det som är dyrt?

Filmjölken svarar Line då.

Jaså, vad kostar den då var jag ju tvungen att fråga då.
Tänkte se hur länge vi kunde hålla på innan hon vaknade.

Haha då svarar hon : 20 kr/hg

Jaså det säger du säger jag sen och då brister det.
Kan inte hålla mig och då vaknar Line med. Då skrattar vi en stund.


Aldrig varit med om att någon pratar i sömnen så tydligt och
sen svarar på frågor. hehe det var lite kul. jaaadå!







Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0