repeat



Lite jobb idag. Killarna var här o fixade fläkten med.
Nu jäklar ska det stekas. haha?

Seeen ville Julius till Jönköping så jag följde med. Blev både stan och A6.





Och jag skulle INTE handla något, möjligtvis en rouge, eftersom min är slut.
Men hittade såklart ett par boots på rean. Har ju inga sådana hemma. nejdå.
99 kostade dom iaf. Kunde jag ju få unna mig. visst?

Nä jag kommer nog behöva hjälp om jag ska kunna sluta/dra ner på mitt shoppande.
För jag fixar det inte. Eller så vill jag inte?





Sen blev det flöt på Donken. Julia vill ju så gärna äta där, men jag vill aldrig.
Äter inte där, möjligtvis på bakfyllan.
Men idag var jag sååå sugen. Konstigt?
Men gott var det.





Och lite kaffe o glass på det. Mmm.
Har dom den godaste mjukglassen eller? Varm chokladsås, sååååååå underbart god!
Nu har jag ångest. Äh ibland får man unna.


Men tror Julius hittade vad hon sökte? Lite skor o sånt. hehe.


Nuuuu ska jag ta tag i min disk och sånt kul.
Skola imorgon, sen tagga jobb hela Lördag. wei.
Men känns bra att Julia jobbar exakt samma pass fast på annat ställe. hihi.
Alltid lättare när man vet att andra jobbar. eller hur?


Och det där jäkla Wordfeud, får ju hjärnblödning på det snart. eh.


Puss Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0