skönt o vara igång.


Ett step puls-pass senare. Det var riktigt skönt och svettigt.
Svider gott i benen nu. Skönt att komma igång med träningen och svetta bort
all skit.

Minns knappt när jag tränade styrka sist. Mars.. April? Eum... Maj kanske? hm....

Så imorgonbitti gör vi ett nytt test på gymmet.
Men denna gång med Sussi och hon har ju ett kort dit som gör att hon kommer in
så nu slipper vi iaf sitta o vänta på att någon ska komma o öppna. weho.







Sen ska vi ju hinna med städ, tvätt, marknaden med Julia o Jameson.
Sen med Ella & Moa. Och mitt i ska jag till barnmorskan.
Och sen måla vardagsrummet. Sen ett corepass. Men tror kanske jag får avboka det passet? hm.



Puss Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0