Snurrigt.


Hej o hå vad kul det är när man skriver ett heeelt inlägg och råkar stänga
ner hela sidan. Underbart. En applåd till mig.

Jaa, men efter jobb och innan frukost så tog jag en timmes powerwalk
i ösregn. Finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder, något sånt va?

Sen har jag hunnit med att tvättilätta. Såg när jag kom ner med all tvätt att jag
inte alls var bokad idag som jag trodde, utan den 16e som var förra veckan.
Hur kan man boka en tid som redan varit? Snacka om snurrig.
Tur ingen tvättade när jag kom ner. hehe.

Sen bokat tid hos Erica. Jajamen. Hopplös var bara förnamnet.






När jag och Line var i Thailand så levde jag typ på stekt ris med kyckling.
Så underbart gott.
Lagade ris för ett helt kompani i Måndags så blev massa över. Och då fick jag den
briljanta idén att laga stekt ris själv. Aldrig gjort innan.
Gjorde med bacon ägg och ärtor. Smaksatt med soja olja och lite curry.
Och det blev så gott. Ska jag göra oftare. Både smidigt och enkelt. yes yes.

Nu e jag sugen på godis! suck.

Nej hurrycurry nu för om en timme ska jag infinna mig i P-hallen för
lite gym med mamma. Sen simning och sen direkt iväg på mat och myskväll.



Puss Kram E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0