thats why.


Lite jobb idag. Sen blev det äntligen storstädning hemma.
När jag städar så ska jag ju hålla på med allt annat med. Som att organisera i garderoberna,
möblera om osv. Kan bli rätt trött på mig själv ibland faktiskt när jag blir sån.

Men nu är det rent o fint iaf.






Fick änligen ta bort det fula bandet nu. Kändes inte så JÄTTEcoolt att ha
det runt armen. Måste gå med ett fult plåster på till Söndag. yey.


Har dunderont i halsen. Och jag som bokat 2 träningspass ikväll.
Gå eller inte gå? hm. åh. dumma hals.


Puss E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du tog kulan som var meningen till mig tack ännu än gång

2011-09-09 @ 11:58:22
URL: http://h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0