I LIKE MONEY RIGHT WHERE I CAN SEE IT, IN MY CLOSET.



Ok jag är mucho nöjd och imponerad över mig själv. Gick till spinningen och tog mig igenom
hela passet. Men det var med nöd o näpe. Seg i kroppen efter dagens tidigare boxpass och
träningsvärk i benen.  Sen skulle jag givetvis köra lite biceps och triceps innan passet
började. Hur nödvändigt?! haha.



MEN jag kommer aldrig gilla spinning. Hatar verkligen det. Vill tycka att det är kul.
För det är bra träning.
Men ska försöka införa det en gång i veckan iaf. Läs försöka. haha?


Och hur bra är det att få ont i röven innan man ens börjat?
Ha bra jobbat. Men det avtog lite sen...




Lite kvällsmat och sen plugg. Orka att jag alltid skjuter upp det till kvällen
innan. Kommer det bli slarvigt gjort. Skärpning Fogelberg. ok?



Annars ser jag fram emot att min skrutt kommer hem på Lördag.
Ska bli kul. Och sen kör vi tjejkväll hos mig med lite vin och så. Trevlans.
Kan ju säga att jag knappt återhämtat mig sen senaste fyllan. Usch ja. Men vi får se
hur det går...



Puss Kram tavelram! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0