SOMETIMES IT LAST IN LOVE BUT SOMETIMES IT HURTS INSTEAD.


Gooooodmorgon!

Sitter med frukosten. Kör på keso och ägg. Sen 2 mackor och en smoothie.
Ska träna 2 konditionspass idag så behöver extra energi för att orka.
Först ut är Box sen spinning. yey.

Men först ska jag avverka några timmar på jobbet.






Har ni inte testat keso mixat med ägg och massa salt så gört.
Det är supergott och det mättar ordentligt. Jag har väldit svårt att bli mätt på
bara mackor eller fil annars. Skulle kunna äta detta jämt. Så gottit.



Skola imorgon i vanlig ordning. Sen tar jag långhelg till nästa Torsdag
tror jag det blir. Ah älskar mitt nya schema.



Nej dags att skynda. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0