Happy me.



Har haft en mycket lugn och skön helg. Trots mitt vininköp i Fredags så
blev det inget vindrickande, inget alls. Suget fanns inte där helt enkelt.






Vaknade tidigt igår som vanligt så begav mig ut på en PW. Och om jag
hatade mig själv efter det och undra hur många gånger jag svor under den turen?
Svinkallt, motvind och massa snö. Inge vidare alls. Men tyckte allt jag var duktig ;)






Senare under dagen begav jag mig till Jönköping med Lajsa. Stannade
en sväng på A6. Men shoppingsuget var som bortblåst, fick bara med mig lite
smink från Make Up Store.







Sen åkte vi mot Malena. Och begav oss mot ja vad det nu hette för en
god middag. Jag älskar verkligen pasta så det fick det bli. En riktigt fet en med gorgonzola. mums.






Sen kan man ju alltid ta en sväng in i kyrkan. Alltid trevligt.. haha! eh.



Och mer än så blev det inte denna kväll.

Nu ser vi fram emot kommande veckan. Happy me.

Puss & Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0